1. EBOS LTD. ŞTİ. Ltd Şti. satışını yaptığı ürünler için garanti belgesinde belirtilen şartlar çerçevesinde üretim hatalarına karşı sorumludur.
2. Garanti süresi marka ve modele bağlı olarak 2 yıl, 3 yıl veya 5 yıldır.
3. Ürün garanti süresi içerisinde üretim hatalarından dolayı arızalanması halinde ücretsiz olarak onarılır ve müşteriye iade edilir.
4. Azami tamir süresi arızalı ürünün, teknik servislerimize, teknik servis olmaması durumunda da ürünün satıcısı bayii, acente, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı- üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar ve 30 iş günüdür.
5. Garanti kapsamındaki bir ürünün arızalanması ve arızanın 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde EBOS LTD. ŞTİ. ürünün tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir ürünü, kullanıcının kullanımına tahsis etmektedir.
6. Ürünün onarımı EBOS LTD. ŞTİ. yetkili teknik servisinde yapılacaktır.
7. Teslim tarihinden itibaren garanti süresi dahilinde bir yıl içerisinde, ayni arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması halinde üründen yararlanamama ve tamir süresinin aşılması durumlarında sırasıyla satıcı, bayi ve ithalatçısından birinin düzenleyeceği rapor ile arızanın tamir olamayacağının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
8. Bilgisayarın kasasına yapıştırılan bandrol ve etiketlerin sökülmesi, yırtılması, virüs ve yazılımdan kaynaklanan hatalar, ürünün düşürülmesi, kırılması, darbe alması, ezilmesi, bükülmesi, kısa devre edilmesi, düşük, yüksek yada ani voltaj uygulamaları, topraklama hataları, eksikliği, satıcı tarafından temin edilmeyen hatalı aksesuar yada sarf malzemelerinin neden olduğu arizalar, yetkili olmayan kişilerin yaptığı bakim, onarım, kapasite artırımı, kaza, yangın, felaketler, taşıma işlemlerinden oluşabilecek arizalar, normal aşınma ve yıpranmalar, atmosfer şartlarından kaynaklanan çürüme, korozyon, oksitlenme, v.b. beklenmeyen aşınma, yıpranma ve bozulmalar garanti kapsamına alınmayacaktır. Ayrıca garanti belgesinde detaylandırılan diğer olumsuz kullanım durumlarında ürün garanti kapsamına alınmayacaktır. Gerektiği durumlarda istenirse ücretli onarım ve hizmetlerden faydalanılabilecektir.
10. Ortaya çıkabilecek anlaşmazlıklar firmamıza yazılı olarak bildirilmelidir.
11. Tüm şartlar haricinde oluşan problemler ile ilgili Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü’ne başvurulabilir.