1. Mağazalarımızdan satın almış olduğunuz ürün şayet kusurlu ya da ayıplı değil ve iade edilmek isteniyorsa 7 gün içinde eksiksiz tüm aksesuar ve kutusu ile deforme edilmemiş halde teslim edilmesi gerekmektedir. Bu noktada satıcı haklarından doğan %15’lik kullanım ve hizmet bedeli tüketiciye yansıtılmaktadır. Kusurlu ve ayıplı ürünlerde herhangi bir hizmet bedeli alınmaksızın 7 gün içinde iade hakkı tüketicide bulunmaktadır.
2. EBOS LTD. ŞTİ. fiyatlarını değiştirme hakkini saklı tutar. Fiyatlar piyasa koşullarına bağlı anlık değişikliklere uğrayabilir. Artan veya azalan fiyatlardan dolayı firmamız herhangi bir yükümlülük altına sokulamaz.
3. Kullanım kılavuzunda belirtilen bir kullanım hatası veya ürün standartlarında var olmayan bir sistem için EBOS LTD. ŞTİ. sorumlu tutulamaz, değişim ve iade talep edilemez.
4. Almış olduğunuz ürün kargo şirketi aracılığı ile size ulaştırılmış ise ürünün ambalajına zarar vermeden açarak kontrolünü yaptıktan sonra teslim almalısınız. Sevkiyat sırasında meydana gelmiş bir eksiklik veya üründe hasar var ise kargo görevlisine tutanak tutturmalısınız. Kargo Firması tarafından oluşabilecek problemlerden firmamız sorumlu tutulamaz.
5. İade şartlarını sağlayan ürünün iadesi için varsa hediyeleri, fatura (iade faturası), garanti belgesi ve tahsilat makbuzu ile birlikte EBOS LTD. ŞTİ. satış yetkililerine başvurunuz.
6. İade edilecek ürünün faturası kuruma ait ise kurum ürün iadesi için iade faturası kesmesi gerekmektedir.
7. İade işlemine konu olan ürün ile ilgili olarak her türlü kargo v.b. ücretler tüketiciye aittir.
8. Ürün kontrol edildikten sonra gerekli şartlar sağlanıyorsa ilgili departman tarafından ürün değişimi veya muhasebe departmanı tarafından ödeme iadesi işlemleri takip edilecektir.